Een betere toekomst voor Ethiopische straatkinderen: jouw gift voor 100% goed besteed!

Embrace is een not-for-profit stichting, opgericht in 2013. Wereldwijd organiseren we activiteiten en zamelen we fondsen in. Dat geld wordt 100% gedeeld met partnerorganisaties zoals Yenege Tesfa in Ethiopië. Zij geven er vervolgens 14 straatkinderen een nieuwe (t)huis mee in Gondar. Zo omarmen we samen hun toekomst.

Wil jij deze kinderen ook ondersteunen? Ga dan onmiddellijk naar de sectie 'Steun ons'

• Zaterdag 29 sept - 18u30 - Jeugdhuis De Couter - Poperinge! Van harte welkom!
    Hartelijk dank aan #grospoperinge om het mogelijk te maken dat onze super vrouw Nigisti Gebreslassie kan deelnemen!
  • Zondag 7 okt - Openbedrijvendag bij DRAFAB - Poperinge - van harte welkom!
    In het 'kinderhoekje' bij interieurbedrijf Drafab zullen we de allerkleinsten animeren en heel wat weetjes meegeven over onze projecten in Ethiopië! In de bar "Tools for Togetherness" kun je nagenieten van een drankje en van lekkere pannenkoeken. De opbrengst gaat naar de ondersteuning van onze kinderen in Ethiopië.

• Embrace is geselecteerd als goed doel voor de Warmste Week van 18 t.e.m. 24 dec!
    Zet jij ook een warme actie op voor Embrace? Registreer dan op: https://dewarmsteweek.stubru.be/registreer_een_actie en laat iets weten aan jurgen@stichtingembrace.org zodat we je actie kunnen ondersteunen!