Een betere toekomst voor Ethiopische kansarme kinderen: jouw gift voor 100% goed besteed!

Embrace is een not-for-profit stichting, opgericht in 2013. Wereldwijd organiseren we activiteiten en zamelen we fondsen in. Dat geld wordt 100% gedeeld met partnerorganisaties Yenege Tesfa en Let Us Change in Ethiopië. Zij geven er vervolgens 63 kansarme kinderen een nieuwe toekomst mee in Gondar en Hawassa. Wil jij deze kinderen ook ondersteunen? Ga dan onmiddellijk naar de sectie 'Steun ons'

• Let Us Change kinderen in Hawassa volgen Tae Kwon Do les
    De kinderen van Let Us Change zijn in volle actie. Hier volgen ze hun eerste les Tae Kwon Do! Doe zo verder!
  • De Yenege Tesfa kinderen in Gondar behalen topresultaten
    Het weerzien van de 15 kinderen was wederom een magisch moment. Ze stellen het allemaal heel goed en 9 van de 15 kinderen hebben top 10 resultaten in hun school! Doe zo verder!

• De Warmste Week bracht 2151 EUR op voor Embrace!
    We kregen vorige week de laatste fondsen binnen van Koning Boudewijnstichting: de Warmste Week acties brachten in totaal 2151 EUR op! Hartelijk dank aan Jeugdhuis Pallieter Hofstade en De secundaire Freinetschool Poperinge.