Vredesconcert

Op zaterdag 24 september om 18u00 organiseert Stichting Embrace een vredesconcert in de St.-Jacobskerk te Ieper met het solidariteitskoor Vamos Pra Lutar.
Vamos Pra Lutar (https://www.vamospralutar.be/) is een vierstemmig West-Vlaams gemengd solidariteitskoor. Deze onafhankelijke groep van zangers en muzikanten staat onder leiding van Rik Decramer (leper). Het koor brengt een kleurrijke selectie van liederen uit bijna alle werelddelen en drukt haar respect uit voor alle volkeren en voor Moeder Aarde. Ze zingen voor vrede en gerechtigheid maar tégen oorlog en verdrukking, armoede en uitbuiting.

De opbrengsten van het concert zijn volledig ten voordele van Stichting Embrace, die werk maakt van een betere toekomst voor Ethiopische kansarme kinderen. Na het concert wordt geklonken op de Vrede.

Het concert is mede mogelijk gemaakt door de inspanningen van Ieper Vredesstad, Vamos Pra Lutar en sponsoring door LIONS Club Ieper-Poperinge, Neos Ieper, Poperings Hommelbier, Syntra West en Studio Willems Peeters. We zijn hen allen daarvoor heel dankbaar!

Kies wat je wilt bestellen:*
BedragAantalTotaal
Ticket vredesconcert 24/9€ 20,00